Athirah Sanazi
Kenangan.
Saturday 8 December 2012 | 00:57 | 0 comments
Assalamualaikum.

27 November, tamat peperiksaan SPM. Harini bersamaan 7 Disember baru aku sibuk dok mengemas kertas-kertas, segala macam buku latihan, rujukan, buku teks. Duhh banyak gila. Nak bagi siapa lah buku rujukan tu semua. Nak bagi adik aku, fehhh berzaman tggu dia form 5. Format pun dah baru sgt sgt agaknya. Sayangnyaaaaaaa duit bapak aku. Haha. So kertas-kertas dgn buku-buku latihan dari aku form 1 smpai lah form 5 aku kitar semula. Well saya pencinta alam sekitar. Kan bagus klau kitar semula. Kihkih. Dapat duit sikit. Hihi. Tu matlamat utama actually. Dalam proses mengemas, I found theseeeee !

 5 Setia. Biology students. Will miss all this :')

Yg ni dari lelaki kegemaran. :)



Yang ni diari gua masa sekolah rendah. Pergh terserlah kebudak-budakannya.
Gelak sakan bila baca balik. Kahkah.

 Aizuddin, remember this? Hii. Favourite.

Bestfriends, Miza :)


Old things | New things