Athirah Sanazi
Blog baru, cerita baru.
Sunday 2 December 2012 | 19:26 | 0 comments
Assalamualaikum.

Sekali lagi aku lupa password blog aku. Dan lebih teruk lagi, dgn email email sekali aku lupa. Comel betul lah. Banyak gila kot blog yg aku dah buat. Yg penting kenangan dia tu. Aduhai. Tension seh cemni. So hye. Tirot here. Ekekeh. Saya budak lepasan SPM. Anda bagaimana? Masih bersekolah? Ohh sad life. Kihkih. *gelak jahat* Dulu orang ketawakan aku sbb masih budak sekolah, skrg ni giliran guwa ketawakan mereka yg masih bersekolah. Hakakakah. 

Ahhhh bersyukur sangat sbb semuanya dah tamat. SPM pun dah habis. Soalan dia takda ah senang mana. Ada jgak ah soalan yg aku rasa mcm, eh pehal aku mcm tak pernah belajar je pasal ni? Pasai pa soalan ni keluaq? Ha mula lah aksi hentam-menghentam. Well. Perkara biasa tu. Masa exam, tak toleh kiri kanan langsung. Senang cerita tak dpt nak jeling jeling jwapan budak cina yg pandai gila babeng sebelah aku. Actually dpt jgak ah jeling sikit. Sikit jaaaaaa. Haha. Time exam, special betul. Pegi toilet ada pengawas temankan. Barang jatuh, ada pengawas jgak yg amekkan. Nak apa apa je, tinggal angkat tangan then semua yg kau mintak dia bagi. Baik ah pengawas tu. Kahkah.





Koleksi buku-buku dan kertas-kertas sepanjang bersekolah. Atuk dia banyak.

Dan Alhamdulillah. Masih bersama Aizuddin lagi. Uhuk uhuk. *tersedak* Alhamdulillah jgak sbb masih bersama keluarga tercintaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Seronoknya dok rumah, goyang kaki, tidur, makan. Haha. Pemalas. Bye.













| New things