Athirah Sanazi
One day, I'm sure I will miss these moments.
Thursday 20 December 2012 | 06:19 | 1 comments
Assalamualaikum.


Yeay bersyukurnya harini saya masih hidup. Thanks Allah. Erm mana dia idea aku nak menaip ni. Ahh kacau lah cmni. Actually this post is pointed to my superb triple 'A' boyfriend, Aizuddin Azri Adam. Jangan gelakkan saya tau. Haha. Hye awak. *waving*. Baru semalam jumpa harini rasa rindu balik. Eh? Gedik kan gf awak ni. Hihi. As I said, rindu saya pada awak takkan pernah habis. Cett. Jiwangnya bakal isteri Aizuddin niwwww. Haha. 

Kita dah lama tak jumpa kan? Saya tau awak rindu saya. Ekekeh. Last time saya jumpa awak masa 10hb, time pulangkan buku teks. Tapi time tu bukan jumpa, saya cuma dpt pandang awak sekilas je. Sedih habis sbb tak dapat jumpa awak, berbual dgn awak time tu. Soooo stresssss. Tapi nak buat acane an an? Balik rumah saya terus kurung diri dalam bilik, sehari suntuk tak makan. Ehee acah je. Makan tu penting utk saya. Hihi. 

For yesterday, 19/12/2012, terima kasih banyak-banyak sebab sudi datang jumpa saya, awak gagahkan diri awak walaupun saya tau awak tak gagah mana utk bagitau ibu yg awak nak jumpa saya. Oppss. Hee. Terima kasih sbb sanggup layan kerenah saya yg mengada sakit kaki la, penat la, bebel mcm mak nenek lah, terlempang muka awk, mcm-mcm lagi lah. Hihi. Terima kasih jgak sbb cerita semua kisah awak pasal saya. Terima kasih untuk kasut tu. I'm love it :) Thanks for everything, sayang. Dan, yang paling saya tak boleh lupa bila saya merengek mengada kt awak yg kaki saya sakit dan nak beli kasut baru, awak cakap lembut gila pujuk saya. Dan dalam teksi tu jugak, time awak sungguh-sungguh pujuk saya. Haha. Sorry saya ter'emo' sikit time tu. That's emo feeling exist just because I love you. Saya cuma takut gurauan awak tu jadi betul-betul. Kata-kata kita kan satu doa. 

Dan yaaaaaa, saya happy sangat sangat semalam. Awak happy tak? Okay takyah jawab sbb saya tahu awak mesti happy jumpa gf tersayang awak ni kan. Haha. And you owe me one more thing. Haha. Saya tak sempat geletek awak ! Ish. Takpe, lain hari okay. Wait for my revenge. Kahkah. 



*Favourite ^^






Kita main game ni dan gaduh sbb awak main ngelat. Okay okay. Saya pun main ngelat. 
Awak menang pulak tu. Sad. Haha. Masa ni serius saya happy gila.

Saya bahagia dgn awak. Thanks bahagiakan saya :') Last words, I Love You. Assalamualaikum :)




Old things | New things