Athirah Sanazi
Tak bersedia.
Thursday 14 March 2013 | 01:16 | 0 comments
Bismillah.
Assalamualaikum.

Fuhhhh. *tiup blog. Kurun lamanya tak update blog. Maklumlah. Busy. Banyak sangat kerja yg nak dibuat lps habis spm ni. Ish ish. Jadi babysitter. Mmg perlukan tahap kesabaran yg tinggi. Serius. Kerenah bebudak ni kekadang boleh buat kita rasa eih budak ni, aku msuk dlm kandang lembu bagi lembu jaga kang. Haha. Prnah terfikir, ohh cmni rupanya penat lelah ibu ayah kita jaga kita masa kita kecik, tak pernah merungut. Lagipun budak kecik, bukan tau apa kan. So bila fikir semua tu, automatic rasa sabar dlm diri tu dtg. Alhamdulillah.


So harini hari apa? Hari khamis. Yeah i'm still be a babysitter. Minggu depan, hari Khamis bersamaan 21/3/13 semua org tau kan terutama skali budak spm 2012. Yeahhh mannn. Keputusan spm kluar on that day! Ketaq lutut hoi bila fikir. Ya Allah, serius tak ready nak tau keputusan spm aku. Semoga semuanya berjalan dgn lancar dan semoga dgn keputusan itu cukup untuk menimbulkan rasa bahagia dalam diri ibu ayah aku, ya Allah. Tu je yg aku mntak. Bagi aku dlm dunia ni, ibu dgn ayah aku yg paling penting more than everything.

Dan smoga form 5 batch 2012 mendapat keputusan yang cemerlang. Amin in sha Allah. Kita dah berusaha, doa, dan skrg ni apa kita boleh buat cuma redha dan tawakal. Allah dah aturkan yg terbaik utk hambaNya. Good luck guys ! Wassalam.


Old things | New things